مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

تاریخچه برند starbucks

تاریخچه برند starbucks 

 

Starbucks همیشه مکانی است که شما می توانید بهترین قهوه های دنیا را در آن پیدا کنید ولی در سال 1971 برای تهیه قهوه باید به تنها فروشگاه Starbucks در سیاتل سفر می کردید.

در سال 1970 اولین فروشگاه Starbucks شروع به فعالیت کرد. نام Starbucks از رمان Moby Dick نوشته ی Herman Melville ، که یک رمان کلاسیک آمریکایی درباره صید نهنگ در قرن 19 بود، گرفته شده است. یک اسم دریایی برای فروشگاهی که بهترین قهوه را برای مردم تشنه ی سیاتل وارد می کرد، به نظر مناسب می آمد.

در سال 1982،
Howard Schultz به Starbucks پیوست. او به ایتالیا سفر کرد و از مشهورترین فروشگاههای قهوه ی اسپرسو در میلان بازدید کرد و تحت تاثیر محبوبیت و تمدن آنها قرار گرفت. Howard تصمیم به استفاده از استعدادهای آنها در سیاتل گرفت و در این راه بسیار موفق بود و توانست مردم سیاتل را به مشتاقان قهوه تبدیل کند.
در دهه 1990، Starbucks به نقاط مختلف آمریکا و پس از آن به دیگر مناطق جهان گسترش یافت پس از آن Starbucks به یک کمپانی عمومی ثبت شده با نماد (SBUX) درآمد. اولین فروشگاه Starbucks در آسیای میانه در سال 1999 در کویت باز شد.
 و اکنون در دهه 2000، Starbucks
بیش از 16000 فروشگاه در 48 کشور جهان دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ http://shoorideh88.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه دوست داشتی آمار بازدیدت به طور خیره کنندهای بالا بره برو به آدرس زیر و عضو شو تا ببینی چه خبره
http://www.rankfa.com/register.php?referer=433

Manijeh Askvyy چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://manijehaskvyy.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ ره روان بابک خرمدین با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر همکار شما منیژه
http://manijehaskvyy.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد