مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

تاریخچه برند starbucks

تاریخچه برند starbucks 

 

Starbucks همیشه مکانی است که شما می توانید بهترین قهوه های دنیا را در آن پیدا کنید ولی در سال 1971 برای تهیه قهوه باید به تنها فروشگاه Starbucks در سیاتل سفر می کردید.

در سال 1970 اولین فروشگاه Starbucks شروع به فعالیت کرد. نام Starbucks از رمان Moby Dick نوشته ی Herman Melville ، که یک رمان کلاسیک آمریکایی درباره صید نهنگ در قرن 19 بود، گرفته شده است. یک اسم دریایی برای فروشگاهی که بهترین قهوه را برای مردم تشنه ی سیاتل وارد می کرد، به نظر مناسب می آمد.

در سال 1982،
Howard Schultz به Starbucks پیوست. او به ایتالیا سفر کرد و از مشهورترین فروشگاههای قهوه ی اسپرسو در میلان بازدید کرد و تحت تاثیر محبوبیت و تمدن آنها قرار گرفت. Howard تصمیم به استفاده از استعدادهای آنها در سیاتل گرفت و در این راه بسیار موفق بود و توانست مردم سیاتل را به مشتاقان قهوه تبدیل کند.
در دهه 1990، Starbucks به نقاط مختلف آمریکا و پس از آن به دیگر مناطق جهان گسترش یافت پس از آن Starbucks به یک کمپانی عمومی ثبت شده با نماد (SBUX) درآمد. اولین فروشگاه Starbucks در آسیای میانه در سال 1999 در کویت باز شد.
 و اکنون در دهه 2000، Starbucks
بیش از 16000 فروشگاه در 48 کشور جهان دارد.

تصاویر جالب تبلیغاتی

تصاویر جالب تبلیغاتی 

 

تبلیغ s60 نیکون : "تا ۱۲ صورت را شناسائی میکند"
  

 

تبلیغ نیسان : "توقعات بیشتری داشته باشید"

تحلیل نرخ ارز به تاریخ۲۱/۰۲/۸۹

INTRADAY TRADING SIGNAL BY ACETRADER.COM: EUR/USD

EUR/USD: 1.2960

Although euro has retreated after marginal rise
to 1.2989 at European opening n sideways trading
wud be seen, outlook remains bullish for upmove fm
last week's 14-month low of 1.2510 to retrace MT
downtrend to 1.2996 n then 1.3038/48 later.

Buy on dips with stop as indicated, break wud
risk stronger pullback to 1.2880 b4 up...

Range Forecast
1.2930 / 1.2980


Resistance/Support


R: 1.2989/1.2996/1.3048
S: 1.2901/1.2880/1.2859

مکان یابی مواد غذایی وترجیحات رنگی بین زنان و مردان

مکان یابی مواد غذایی وترجیحات رنگی بین زنان و مردان 

به راستی زنان از مردان بهتر خرید می‌کنند و به راستی آنها رنگ صورتی یا قرمز را ترجیح می‌دهند و جالب است بدانید که این واقعیت‌ها با هم مرتبطند.

اولین بررسی در این رابطه توسط جاشواینو و همکارانش در دانشگاه ییل به نتیجه رسید. بررسی دوم در این مورد هم توسط آنیاها لبرت و یازولینگ از دانشگاه نیوکسل در انگلستان نتایجی به دست داد. محور ارتباط دهنده این نتایج حاکی از آن است که در تقسیم کار بین زنان و مردان که در مجموع باعث به وجود آمدن جوامع اولیه شکارچی- جمع‌کننده شد این مردان هستند که شکار می‌کنند و زنان هستند که جمع می‌کنند.نسبت به جوامع اولیه بشری که خوی وحشی‌گری را درماهیت خویش داشت، انسان‌های شهرنشین امروزی کمتر به امر جمع کردن مایحتاج اشتغال دارند. به همین دلیل دکتر نیو تصمیم گرفت به دنبال چیزی بگردد که نزدیک‌ترین معادل برای فعالیت جمع کردن مایحتاج باشد. یعنی خرید در بازار محصولات کشاورزی.

ادامه مطلب ...

بررسی رابطه بین وفاداری مشتری و نقش آن در سودآوری سازمانها

بررسی رابطه بین وفاداری مشتری و نقش آن در سودآوری سازمانها  

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم