مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

تحلیل نرخ ارز به تاریخ۱۳/۰۲/۸۹

EUR/USD approaching 1.3200, USD/CHF up beyond 100 pips

FXstreet.com (Barcelona) - EUR/USD is under a strong downside rally which led the par to drop over 140 pips. At the beginning of the Asian session, the single currency spurred by the Greece bail-out agreement, rose topping at 1.3360. That just represented a temporary mirage as the pair's sellers hammered the Euro as its heads dangerously towards key support at 1.3200.

On the USD/CHF, the upside strength also extended strongly through the Asian session as USD moved some 30 pips beyond 1.0800 mark to hold steady at 1.0831. The Greenback rose more than 90 pip since it opened at 1.0730.

The capacity of the Greenback to strength in harmony on both crosses triggered the current volatile movements , so as EUR/USD pulled back sharply from today's highs, USD/CHF skyrocketed testing higher bands.

یک آشپز کلاسیک فست‌فود را متحول کرد

دنیای اقتصاد _ 30/1/89 _ مترجم: الهام جوادی
کارآفرینی با انگیزه رستوران بسیار کوچکی با غذایی سریع و ساده راه‌‌‌اندازی می‌کند. او خیلی زود رستوران دوم و سوم را نیز راه‌‌‌اندازی می‌کند. سرمایه‌گذارانی که جذب سبک کمال‌گرای مالک آن شده‌‌اند، به شرکت هجوم می‌‌آورند. درمدت کوتاهی شعبه‌های مشابه آن رستوران‌ کوچک در مراکز خرید در سرتاسر کشور گسترش می‌یابد. کمی‌بعد فست‌فود زنجیره‌ای تصمیم می‌گیرد که وارد بازار جهانی شود.

این داستان مسیر حرفه‌ای استیو الز را که در سال 1993 رستورانی در دنور با نام Mexican Grill Chipotle، راه‌‌‌اندازی کرد شرح می‌کند. در حال حاضر، سهام این رستوران زنجیره‌ای(900 رستوران در آمریکای شمالی) با درآمد 13 میلیارد به طور عمومی‌در بورس معامله می‌شود. الز در سال 2009 به طور رسمی‌برنامه‌هایش را برای بازگشایی اولین "چی‌پاتل" اروپایی در لندن و جست‌وجو برای مکان‌های بالقوه در فرانسه و آلمان را اعلام کرد.
الز مالک معمولی برای یک فست‌فود عظیم نیست. او اعتقاد دارد که یک بنگاه حتی اگر پول اضافه‌ای را هم برای برآوردن مجموعه‌ای از ارزش‌های غیراقتصادی صرف کند، می‌تواند باز هم موفق شود.
ادامه مطلب ...

تحلیل نرخ ارز به تاریخ۱۱/۰۲/۸۹

INTRADAY TRADING SIGNAL BY ACETRADER.COM: EUR/USD

EUR/USD: 1.3300

Late Update At 30 Apr 2010 07:13 GMT

Current breach of 1.3279 confirms corrective
upmove fm this week's 1-year low of 1.3114 has
resuemd n further gain to 1.3301 wud be seen, how-
ever, nr term o/bot condition shud cap price at
1.3335/41 today n yield retreat later.

Buy again on dips with stop as indicated, break
wud risk stronger pullback to 1.3223...

Range Forecast
1.3265 / 1.3300


Resistance/Support


R: 1.3291/1.3341/1.3417
S: 1.3223/1.3209/1.3184

مشتری یا نشان تجاری . کدامیک ؟

کدامیک از این دو برای شما مهمترند ؟ علامت تجاری شرکتتان یا مشتریان. پاسخ شما به این سؤال مسئله مهمی را روشن می کند .

اگر شما گزینه اول را انتخاب کنید ، مشخص است که تمام توجهتان به ارزش و کیفیت آن است حتی ممکن است به مشاوران و طراحان پول های گزاف بپردازید تا «ساختار علامت تجاری» شما را تقویت کنند و طوری طراحی کنند که با ماهیت کسب و کارتان هماهنگ باشد یا رنگ های موجود در آن بیشترین تأثیر را به بیننده داشته باشد .
اما متأسفانه ، این پاسخ گزینه مناسبی نیست .
این سؤال فقط یک پاسخ منطقی دارد و آن «مشتریان» است . در آمد ، منافع ، تجهیزات و حتی بودجه ای که برای تبلیغات و روابط عمومی خود لازم دارید ، از جانب مشتریان تأمین می شوند . اگر مشتریانی در کار نباشند ، سود و درآمدی هم وجود نخواهد داشت و اگر این دو مقوله در میان نباشند ، مفهوم کسب و کار بی معنی خواهد بود . اما این علامت ها و نام های تجاری تأثیر کمی بر موفقیت یک کسب و کار دارند . مثلاً Sock Puppet ، Commodore ، Skytrain یا دیگر شرکت هایی که محو شدند را در نظر بگیرید . علت عُمر کوتاه آنها این نبود که علامت تجاری نامناسبی داشتند بلکه نبود مشتری عامل اصلی مرگ آنها بود . پیش بینی می شود که Buick و Pontiac مانند Oldsmobile روانه قبرستان این آرم های تجاری شوند و علت مرگ آنان هم با دیگران مشابه است . از این رو باید در این گرایش های سنتی تجدید نظر کرد و به جای این که به شکل و شمایل و ساختار این نام های تجاری پرداخت ، باید به مشتریان و ساختار خدمات رسانی به آنها توجه کرد . برای این مهم باید یک کسب و کار تا زمانی که پابرجاست نیازهای مشتری را در اولیت اول قرار دهد و بداند که حفظ ارزش مشتریان ضروریست . منظور از ساختاری که در خدمت مشتریان باشد این است که بتوانیم یک روش شناسی تدوین کنیم و از طریق آن نیازهای اقتصادی و عاطفی مشتریان را برآورده کنیم . علاوه بر این که با این روش می توان از خدمات رسانی مناسب به مشتریان درآمد داشت و سود کرد که کاهش قیمت ها با بکارگیری روش های مقرون به صرفه تولید و مدیریت از آنها هستند .

این استراتژی که هدف آن مشتریان هستند ، بر پایه اهداف ، تاکتیک ها و خطوط تعریف شده و دقیق ، تدوین شده است . این راهکار هم مانند خیلی از راهکارهای دیگر متناسب با گروههای مختلف از مشتریان تغییر می کند . این گروه بندی ها را می توان با توجه به مشخصات رفتاری ، ویژگی های جغرافیایی و منطقه ای یا مجاری دیگر اقتصادی و اجتماعی ، انجام داد .