مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

تحلیل نرخ ارز به تاریخ۳۰/۰۱/۸۹

INTRADAY TRADING SIGNAL BY ACETRADER.COM: EUR/USD

EUR/USD: 1.3465

Late Update At 19 Apr 2010 03:01 GMT

As euro has fallen again after staging a brief
minor rebound fm 1.3455 (AUS) to 1.3499, suggesting
decline fm last Mon's 1.3692 high wud extend twd
1.3420, however, o/sold condition is expected to
keep price abv 1.3403 n bring recovery later.

Lower short entry n only abv 1.3498 signals tem-
porary low is made, risks 1.3513/18 b4 down.


Range Forecast
1.3435 / 1.3470


Resistance/Support


R: 1.3498/1.3513/1.3542
S: 1.3446/1.3419/1.3403

تصاویر تبلیغات جالب

تصاویر تبلیغات جالب 

 

 

تبلیغ فوق العاده دوربین OLYMPUS
 

 

 

تبلیغی از کوکاکولا

سرگرمی برندی

سرگرمی برندی 

دو دهه پیش این هراس وجود داشت که با گسترش ویدئوها، تیزرهای تلویزیونی طرفداران کمتری پیدا کنند. امروز دیگری این هراس وجود ندارد، زیرا به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است.

گسترش و تعدد رسانه های مختلف متخصصان علم برندینگ را وسواسی و برای صرف هزینه های تبلیغاتی ناخن خشک کرده است. کار برندینگ کمی متفاوت از کار تبلیغات است. در تبلیغات شاید گاهی فروش و جلب توجه مخاطبین هدف اصلی باشد، اما در برندینگ باید مراقب تصویری که از خدمت و کالا رفته رفته در ذهن شکل می گیرد نیز حساس بود. به همین جهت متخصصان برندینگ حالا دیگر با تنوع رسانه ها سراغ آنهایی می روند که بتوانند بهتر آنان را به این هدف نایل کنند. این مهم روش های جدیدی را در این حوزه به وجود آورده است. یکی از این روش ها "سرگرمی برندی" ( Branded Entertainment ) است.

هدف اصلی در یک برنامه سرگرمی برندی این است که به برند این فرصت را بدهیم که به گونه ای مبتکرانه تصویر خود را در ذهن مخاطب هدفش شکل دهد.  این مهم از طریق ایجاد روابطی مثبت میان برند و برنامه مذکور امکان پذیر خواهد بود. شاید مثال زیر به درک این مفهوم کمک بیشتری کند.

تصور کنید که در خانه به اینترنت دسترسی دارید، اما ممکن است به کافی نت بروید و از اینترنت استفاده کنید. در واقع روش دوم استفاده از اینترنت یک نوع سرگرمی برندی است.

ادامه مطلب ...

الی پکا کا لاسوو مدیرعامل نوکیا

 الی پکا کا لاسوو مدیرعامل نوکیا


 

الی پکا کا لاسوو (Olli-Pekka Kallasvuo) رییس و مدیر اجرایی نوکیا در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: با در نظر گرفتن رشد سریع صنایع در منطقه خاورمیانه و قاره آفریقا، پیش‌بینی می‌شود رشد صنعت موبایل تا ۲۰۱۰ بیش از دو برابر افزایش یابد.


نام الی پکا
نام خانوادگی کا لا سوو
تحصیلات حقوق (فوق لیسانس)
سن 55 سال
سمت فعلی مدیرعامل شرکت نوکیا



کالاسو ادامه داد: ما پیش‌بینی کرده‌ایم که تعداد مشترکان ما در جهان از رقم فعلی ۳‌میلیارد به ۴‌میلیارد در سال ۲۰۱۰ برسد و پیش‌بینی می‌شود که یک چهارم از این افزایش در منطقه خاورمیانه باشد. وی ادامه داد: منطقه خاورمیانه و آفریقا بازارهای حیاتی برای نوکیا هستند و ما انتظار داریم پیشرفت سریع اقتصادی در این مناطق ادامه داشته باشد. همچنین در نظر داریم با توجه بیشتر به مناطق کوچک تر و روستایی شانس ارتباط با تلفن همراه را برای مردم بیشتر سازیم

 

 

ادامه مطلب ...

اشتباهات نابخشودنی بازاریابی

بررسی «اشتباهات نابخشودنی بازاریابی» در هفتمین سمینار پگاه سیستم  

ایتنا - هفتمین سمینار شرکت نرم افزاری پگاه سیستم در سی ام مرداد ماه با حضور مدیران و کارشناسان شرکت های بخش خصوصی و دولتی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. برنامه با سخنرانی دکتر کامبیز حیدرزاده مترجم کتاب های فیلیپ کاتلر آغازشد.
وی در مقدمه به صورت کلی این اشتباهات را بسیار ساده و ابتدایی عنوان کرد و متذکر شدکه این
خطاها در اکثر شرکت های بخش خصوصی و دولتی و همچنین در اکثر صنایع قابل بحث و بررسی است.
وی در این مقدمه مشکلات
بازاریابی در صنایع ایران با ذکر نکات زیر تشریح کرد:

ادامه مطلب ...