مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی و سیستم‌های نوین تصمیم‌ساز

مدیریت بازاریابی و سیستم‌های نوین تصمیم‌ساز 

 

 نویسنده : رضا بنی‌اسد - مصطفی مومنی 

 

اطلاعات، دارایی استراتژیک سازمان‌ها به منظور تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در سطوح مختلف مدیریتی است. سیستم‌های اطلاعات بازاریابی (MKIS) یکی از خرده سیستم‌های موجود در پرتفوی سیستم‌های اطلاعات (IS) سازمان است که سیستمی کارکردی محسوب شده و با سایر سیستم‌های اطلاعات کارکردی، تعامل دارد. سیستم‌های اطلاعات بازاریابی در هر سه سطح سازمان (عملیاتی، مدیریتی و راهبردی) دارای کاربردهایی ویژه است. این سیستم‌ها، براساس نوع استفاده و موقعیت سازمانی کاربران به دو گروه سیستم‌های اطلاعات بازاریابی عملیاتی (MKIS عملیاتی) و سیستم‌های اطلاعات بازاریابی مدیریتی (MKIS مدیریتی) تقسیم می‌شوند. سیستم‌های اطلاعات بازاریابی مدیریتی نیز به دو خرده سیستم مدیریت بازاریابی و تصمیم‌گیری تجزیه شده و سیستم‌های اطلاعات بازاریابی عملیاتی، شامل خرده سیستم‌های عملیاتی، فروش و سیستم بازاریابی فرایند محور است. در این مقاله، علاوه بر بررسی ارتباط بین سیستم‌های کارکردی و مدیریتی در یک سازمان، ادغام تکنیکی بین سیستم‌های مختلف اطلاعاتی و سیستم‌های اطلاعات بازاریابی نیز بررسی می‌شود.

.

ادامه مطلب ...

یک رستوران جالب

یک رستوران جالب 

 

 

تصاویر تبلیغات جالب

تصاویر تبلیغات جالب 

 

اتومبیل volkswagen
 

 

 

ضد تبلیغ سیگار

سیستم مدیریت پروژه

 سیستم کنترل پروژه

 

 این روزها مدیریت و کنترل پروژه یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از سازمانها و شرکتهاست. معمولا سازمانها در صدد هستند تا با افزایش سرمایه گذاری ، افزایش مشتریان و بالاخره افزایش پروژه های در دست انجام خود سوددهی شرکت یا سازمان را بالا ببرند. در این میان با انبوهی از پروژه ها و افراد مختلف درگیر هستند. مدیریت و کنترل این پروژه ها از لحاظ ابعاد مالی ، ابعاد زمانی و نیروی انسانی پروژه کار آسانی نیست. در بسیاری از این موارد پروژه ها صرفا بدلیل عدم کنترل صحیح هر کدام از ابعاد مذکور با شکست مواجه می شوند. سیستم کنترل پروژه دوران سیستم نرم افزاری است که برای کنترل پروژه در سازمانهای متوسط و بزرگ طراحی گردیده و در ذیل به بخشی از قابلیتهای آن پرداخته شده است. قابلیت‌ها : 

ادامه مطلب ...

معرفی بستر ERP دوران

   معرفی بستر ERP دوران 

 

گستردگی سیستمهای ERP به گونه ایست که معمولا روشهای سنتی تولید نرم افزار پاسخگوی تولید این حجم از نرم افزارها نمی­باشد. همچنین در روشهای سنتی تولید نرم افزار بدلیل گستردگی سیستمها ، طولانی شدن زمان تولید و تغییر نیازهای متعدد ، سرعت تغییر نیاز در سیستم از سرعت تولید بالاتر می­باشد و به همین دلیل بسیاری از سیستمهای بزرگ نرم افزاری که با روشهای سنتی تولید می­شوند عملا در مراحل راه اندازی و تحویل به مشتری متوقف شده و پروژه با شکست مواجه می­گردد. به همین دلیل شرکت دوران با الگو برداری از نرم­افزارهای ERP طراز اول دنیا ، اقدام به تهیه و تولید DOURAN ERP Framework نموده است. با استفاده از این بستر، سرعت تولید نرم افزار و اعمال تغییرات افزایش می­یابد و در نتیجه این سرعت از سرعت تغییر نیاز پیشی می­گیرد. این نوع دیدگاه سبب می­گردد تولید و پیاده سازی سیستمهای بزرگ امکانپذیر گردد.

ادامه مطلب ...