مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

حمایت از اسرار تجاری


حمایت از اسرار تجاری

این نوشتار شامل پرسشها و پاسخهایی است درباره هرآنچه که صاحبان کسب و کار می بایست در مورد حقوق اسرار تجاری بدانند.
● اسرار تجاری چیست؟
در اغلب ایـالتهای آمریکا، اسرار تجاری می تواند شامل هر فرمول، طرح (مدل، نقشه)، ابزار فیزیکی (مهارت عینی)، ایده، فرایند یا گردآوری اطلاعاتی باشد، مشروط به دو ویژگی زیر:
۱) برای صاحب آن اطلاعات، در بازار، مزیت رقابتی فراهم کند؛
۲) با آن اطلاعات به گونه ای رفتار و برخورد شود که به صورت متعارف می توان انتظار داشت، از اینکه عموم مردم یا رقبا از آن آگاه شوند، ممانعت شود و همچنین از اکتساب ناروا (IMPROPER ACQUISITION) یا دزدیده شدن آنها، جلوگیری به عمل آید.
برخی از نمونه های بالقوه اسرار تجاری عبارتند از:
ادامه مطلب ...

تحلیل نرخ ارز امروز به تاریخ ۲۵/۰۱/۱۳۸۹

EURUSD

Trading strategy: standing aside

The euro pulled back yesterday but not enough to fill Monday’s gap as it found support into the mid 1.35 region, recovering to 1.3650 where it trades at the time of writing. Short-term sentiment remains bullish as long as pullbacks are finding bids above the 1.3500 mark and key resistance is emerging at 1.3800. Potential break of 1.38 within the coming days will be an important bullish confirmation, opening 1.4-1.42. However, it is still too early to look that far up, as pressure within the EU zone is still high. Today’s economic schedule includes important releases in the U.S. such as CPI, Retails Sales and Bernanke’s testimony. Intra-day sentiment is bullish for now and minor dips may find support at 1.3600. Current quote is 1.3651 @04:50 GMT

Support: 1.3600, 1.3550, 1.3500 and 1.3400
Resistance: 1.3700, 1.3780/00 and 1.3850/60
Market sentiment: long term – bullish, medium term – bearish, short term – slightly bullish, intra-day – bullish

EURUSD daily chart

GBPUSD

Trading strategy: looking to buy at 1.5455, stop at 1.5395(0.5% risk), objective at 1.5555

Current consolidation is limited to the upside by the minor resistance formed by the trend line coming from Monday’s top through yesterday’s peak, currently around 1.5425. Short-term sentiment shows strength – upside remaining favored while above support at 1.5300. On the upside – 1.5500 and 1.5570 are in focus if cable continues to consolidate gains into the 1.54 region. In case of a pullback, dips may be bought around 1.5300 while on the other side, buying on break of 1.5450 might be a good bet. Current quote is 1.5404 @04:50 GMT

Support:  1.5350, 1.5300, 1.5250 and 1.5150
Resistance: 1.5430/50, 1.5500, 1.5620, 1.5700 and 1.5800/20
Market sentiment: long term – bearish, medium term – bearish, short term – bullish, intra-day – slightly bullish

GBPUSD hourly

Have a good day!

رهبران نظریه کیفیت ( گنیچی تاگوچی)

رهبران نظریه کیفیت ( گنیچی تاگوچی)





تـــاگوچی یک مهندس ژاپنی است که ایده ها و اقداماتی انقلابی را به حوزه کیفیت جامع وارد کرده است. کار او در زمینه طراحی آزمایشها (DESIGN OF EXPERIMENTAL) که ژاپن از اوایل دهه 1950 بدین سو به آن اقدام می کند، روشهایی قوی را در طراحی محصولات و فرایندهای جدید ارائه کرده است. در این روشها، آزمایشهایی انجام می شود، برای تشخیص پارامترهای طراحی که اثر اغتشاش (عوامل چون دما، فشار یا خطای انسانی را که بر عملکرد موثرند) به حداقل می رسانند. روش تاگوچی امکان آن را ایجاد کرده است که این اطلاعات حیاتی با تعداد آزمایش و تجربه بسیار کمتری فراهم شود. نتیجه آن است که محصولات و فرایندها به منظور مقاومت در برابر (اغتشاش) ایجاد می شوند.




ادامه مطلب ...

تصاویر تبلیغات جالب

تصاویر تبلیغات جالب 

 

 

تبلیغ داروی خواب آور
 

 

 تبلیغ دوربین کانن

اصول بازاریابی تلفنی

اصول بازاریابی تلفنی
پرویز درگی

 

چکیده
طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.

ادامه مطلب ...