مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی ـ تبلیغات ـ مشتری مداری ـ الگوهای مدیریتی ـ تحلیل روزانه نرخ ارز

تحلیل نرخ ارز امروز به تاریخ۱۶/۰۱/۱۳۸۹

EUR/USD: Holding under 1.3500  

 

 

Some early Asian optimism across the board has pushed dollar lower, and the pair reached an intraday high at the 1.3540 area, from where price retreated to current zone of daily low around 1.3465: Hourly charts show bearish indicators, while price action developing under 20 SMA about to cross 200 EMA; 4 hours charts are also slightly bearish, supporting the view. An acceleration under today’s low should send the pair to the 1.3430 strong area, and if this last gives up and momentum gains strength, a test of 1.3380 seems likely for today.

Pair needs to break above 1.3490 to change intraday bias and approach to the 1.3540 mentioned above; if this last is broken, next resistance comes at the 1.3570/80 zone.

e

برنامه ریزی منابع تولید (MRPII)

برنامه ریزی منابع تولید (MRPII)    

MRPII یک روش برنا مه ریزی کارا برای تمامی منابع سازمان است. این روش برنامه ریزی اجرایی خود را براساس واحد محصول وبرنامه ریزی مالی خود را براساس واحد پول انجام می دهد. این روش دارای قابلیت شبیه سازی ویا به عبارت دیگر پاسخگویی به سؤالات “چه خواهد شد اگر چنین شود؟”(what if) می باشد

ادامه مطلب ...

میلیاردرهای جوان (آندری ملنیشنکو )




 متاهل می‌‌باشد، اما فرزندی ندارد، منبع درآمد این روسی، از بانکداری می‌‌گذرد، دارایی خالص وی 7/2 میلیارد دلار است

، اندری 34 ساله، در دانشگاه دولتی حمل و نقل ریلی مسکو در رشته فیزیک درس می‌‌خواند که بعد ترک تحصیل کرد
... وی پسر فیزیکدان معروف شوروی سابق، ملنیشنکو، است... او در سال 1991، یعنی پس از ترک تحصیل به همراه تعدادی از هم‌کلاسی‌های خود، به فروش کامپیوتر پرداخت و چند صرافی زنجیره‌ای تشکیل داد....



ادامه مطلب ...

جایزه‌ کیفیت‌ بالدریج‌



‌جایزه‌ ملی‌ کیفیت‌ مالکولم‌ بالدریج‌ یک‌ جایزه‌ سالانه‌ برای‌ شرکتهای‌ آمریکایی‌ به‌منظور دستیابی‌ به‌ اهداف‌ کیفی‌ و تجارت‌ مناسب‌ است. اهداف‌ این‌ جایزه، ارتقاء آگاهی‌ از کیفیت‌ به‌عنوان‌ یک‌ عنصر مهم‌ افزایش‌ در رقابت، فهم‌ نیازمندیهای‌ اجرای‌ عالی‌ و سهیم‌ شدن‌ در اطلاعات‌ است. 



‌این‌ جایزه، سه‌ گروه‌ واجد شرایط‌ را دربردارد: شرکتهای‌ ساخت‌ و تولید، شرکتهای‌ خدماتی‌ و سازمانهای‌ تجاری‌ کوچک، همچنین‌ به‌منظور آنکه‌ دریافت‌ جایزه‌ بالدریج‌ عمومی‌ گردد، انتظار می‌رود که‌ دریافت‌کنندگان‌ جوایز، اطلاعات‌ به‌دست‌آمده‌ درمورد استراتژی‌های‌ اجرایی‌ موفقیتشان‌ را دراختیار سایر شرکتها قرار دهند.

ادامه مطلب ...

تقدم با کدام یک مدیریت دانش یا سازمان یادگیرنده؟

تقدم با کدام یک مدیریت دانش یا سازمان یادگیرنده؟

تقدم با کدام یک مدیریت دانش یا سازمان یادگیرنده؟
تدبیر198
نیاز سازمانها برای تبدیل شدن به سازمانهای یادگیرنده، فزونی یافته است.سازمان یادگیرنده به مدیریت دانش نیازمند است و به عکس.این موضوع به مثال مرغ و تخم مرغ شبیه است.پاسخ به این پرسش که کدامیک زودتر مطرح شده ،غیر ممکن است.زیرا برای نیل به موفقیت، هر دو به هم نیازمندند. هرسازمان برای تبدیل شدن به یک سازمان یادگیرنده، نیازمند توجه به مفاهیم مرتبط به سازمان یادگیرنده و مدیریت دانش است.بنابراین در اینجا بر هر دو مورد تاکید می شود.این مقاله به دنبال ارتباط این دو موضوع است و در یک رویکرد کلی نگر، مدلی ادراکی را ارائه می دهد.
ادامه مطلب ...